duminică, 2 septembrie 2012

Buburuzzel Bijoux o pata de culoare in viata mea


          Nu stiu daca ati auzit de Buburuzzel Bijoux insa mie acum cateva luni mi-a schimbat viata mai mult sau mai putin .Eram la coafor cu o prietena si noi ca fetele  si la un moment dat apare un baiat cu multe pungi.Toate fetele din coafor  hopa s-au dus in fuga undeva in spate.Curiozitatea a fost mare si cu vopseaua in cap m-am dus si eu fuga sa vad ce se intampla.Minune pe masa erau asezate multe accesorii colorate si frumoase:cercei ,batari ,Inele ,lanturi nici nu stiai ce sa alegi,cum sa alegi.In momentul respectiv nu aveam bani insa prietena mea scumpa si draga mi-a facut un cadou anticipat pentru ziua mea din Decembrie :)))) .O bratara minunata de care m-am indragostit pe loc.

O bratara in acest gen .E superba si imi place pentru ca o  pot asorta la aproape orice.Am vrut sa fiu sigura ca o sa pastrez legatura cu baiatul care a venit cu aceste accessorii geniale si am cerut o carte de vizita.
Am ajuns acasa si m-am uitat pe cartea de vizita si am intrat pe pagina de facebook pentru a vedea si mai multe produse .M-am indragostit pe loc, mi-as fi cumparat tot ce era pe pagina lor insa finantele nu imi permiteau acest lucru.
Ulterior au realizat un  concurs pe pagina lor si am castigat un vocher de 50 de lei .Am fost sa nehotarata pana m -am decis ce sa aleg insa intr-un final m-am decis si mi-am facut rost de cateva accesorii geniale






 Nu-i asa ca sunt frumosi ? eu una ii ador si lucrul cel mai important sunt unicat .
Asta este prima parte a povestii mele despre buburuzzel bijoux insa vor urma si altele in care va voi prezenta produsele minunate pe care le au. Pentru mai multe detalii si comenzi puteti aplela urmatoarele numere de telefon:
0733.127.254
0733.763.012
sau pe pagina lor de Facebook :http://www.facebook.com/BuburuzzelBijoux
sau pe adresa lor de mail : buburuzzel@yahoo.com

2 comentarii:

  1. Multumim! :) ideea cam asta este la bijuteriile unicat: nu poti sa le spui nu atunci cand te striga pentru ca nu se stie daca data viitoare o sa mai existe! E ceva de genul dragoste la prima vedere, ori ma iei acum, ori imi gasesc pe alta! :) Nu putem decat sa ne bucuram pe zi ce trece cand contorizam zambetele produse de noi!

    RăspundețiȘtergere