duminică, 27 octombrie 2013

Promenada Mall

Fiind bucuresteanca nu am putut rezista tentatiei si.am ajuns si eu la Promenada Mall care s-a deschis recent pe Calea Floreasca.Din cate am inteles este cel mai mare mall din Romania.La prima vedere mi se.pare ok ca si aspect e ok e bine structurat,parcare mare. Primul lucru care mi-a luat ochii a fost expozitia de scaune in miniatura . Foarte simpatice!!!!

Sunt foarte simpatice si din cate am dedus sunt copii ale unor scaune ce au fost create pe parcursul aniilor.Ele sunt mult mai multe fata de cele postate de mine. Daca aveti drum merita sa treceti sa le vedeti. Al doilea element care mi -a placut este o fantana a dorintelor unde poti sta sa te relaxezi si sa arunci un banut si poate cine stie dorinta se va indeplini. Buuun ceva foarte tare pentru ca eu nu prea am avut curajul pana acum sa o fac pana acum Promenada are un magazin erotic marisor unde fiecare isi poate gasi dupa gusturile si dorintele sexuale cam tot ceea ce ii doreste inimioara.Am vazut cateva lucruri interesante. Cel mai tare punct al acestui mall este terasa de sus care este incredibil de frumoasa :mini parculete ,o priveliste frumoasa ,o atmosfera de vis Recomand din suflet sa va duceti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu